عاشقم

در پی عشقم و از شهوت دل برحذرم

دلبرم رفت و نه در فکر عزیزی دگرم

دیگر از جمع گریزانم و غوغا نکنم

همه ی عمر به خاموشی و خلوت گذرم

عهد بستم که پس از دوست نبندم عهدی

مانده ام بر سر این عهد و به پایان ببرم

 گرچه رفت و به رقیبان و حریفان پیوست

من گسستم همه پیوندی و خلوت ثمرم

 من نه آنم که ببندم به کسی غیر تو دل

 غیر این عهد وفا، هیچ نباشد هنرم

گذر از من، که گذشتم ز خود از بهر تو باز

نگذرم از تو و از جان و جهانم گذرم

 گرچه من در نظرت هیچ نیرزم، به خدا

برتر از تو نبود هیچ کسی در نظرم

 گفته ای پا کشم از دامن وصلت ، اما

نکشم پا که به پایت بدهم جان و سرم

عاشقم ، چون که پس از تو نکنم میل کسی

من همان عشق صادق که ز خود بی خبرم

 

27 سال گذشت

سلام

چون عاشق رنگ قرمزم این پست رو با قرمز نوشتم.از کسانی که این رنگ چشاشونو اذیت میکنه معذرت میخوام.

خب فردا ۱۵ خرداده.

تولدمه دیگه.فردا دقیقا بیست و هفت ساله میشم.چه زود عمرمون میگذره.

ماه خرداد رو خیلی دوس دارم.خیلی زیاد.

بعضی ها هم پیشاپیش تبریک گفتن.ازشون ممنونم.

همیشه شاد و عاشق باشین