دوستای عزیزم به خاطر سر کار رفتن و کمبود خواب و خستگی ،نمیتونم زیاد بیام نت.اگه دیر سر میزنم ببخشید.از همینجا از همه معذرت میخوام.

..............................

خنده ی عشق شنیدیم و خریدار شدیم

ما به لبخند تو ای دوست، گرفتار شدیم

همچو بادی که وزد در چمن و میگذرد

در خیال و نظر دوست دل آزار شدیم

خام بودیم و به یک خنده به دام افتادیم

دانه ی پخته ی غم خورده و غمخوار شدیم

دهد آزار دل زار به بازار فراق

ما وفادارترین عاشق بازار شدیم

غیر اندیشه ی معشوق نگنجد در سر

بخت بد همدم اندیشه ی دلدار شدیم

باعث زاری دل شد دل و دلدار عزیز

دل و دلدار کجا؟ بیدل و بی یار شدیم

ساده بودیم و فریب خط و خالش خوردیم

خیر لبخند و خط و خال خوشش، خوار شدیم

مده ای دوست نصیحت به دل شیدایی

دگر از پند شنیدن ز تو بیزار شدیم